lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Linda - 1 juli 2012 10:52

Haft en effektiv start på söndagen må jag säga. Slängt sängkläderna på tvätt, fyllt diskmaskinen och låtit den jobba lite, och strukturerat upp kaoset i våra köksskåp. Skrubben i hallen ska få sig en omgång senare idag också. Annars så har vi inte så mycket planerat idag och tar dagen som den kommer. ICA Maxi ska vi väl till och handla inför kommande veckan. Jag funderar på att fylla på med lite fler slingor i håret.


Och ikväll avgörs ju fotbolls-EM. Jag hoppas innerligt att Spanien vinner och ska sätta sista slantarna jag har på Expekt på vinnare, resultat och målgörare. Gillar icke Frankrike, Italien eller Tyskland när det kommer till fotboll.


Imorgon är det vardag igen och C är tillbaks på jobbet. Man vänjer sig snabbt vid att vara två här hemma på dagarna. HUR ska jag & O klara oss själva nu? :P Får planera in lite dejter och åka och våldgästa folk helt enkelt så går dagarna fort. Just ja! Till veckan är det ju Gatufesten. Vi får se om jag får möjlighet att åka iväg en sväng på lördag, ingen idé att planera in nåt för då blir det såklart inget och jag blir bara besviken - utan jag håller det öppet. Enklast så! Och, ska jag vara helt ärlig så känner jag inte samma Gatufest-måste som jag gjort tidigare år då jag varit en självskriven besökare. en skoj skulle det vara att komma ut en stund i alla fall och träffa Lotta m.fl :)


Inatt måste jag ha varit väldans trött i alla fall. Är ganska säker på att jag flyttade över O till sin säng när jag skulle sova. Sen vaknade jag och det var tomt (!) i hans säng.. och han låg brevid mig istället. Har noll minne av att han vaknat och skulle äta och att jag låtit honom ligga kvar,  ha ha.. trött mamma!


Ha det gött!

  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards