lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Linda - 11 juni 2012 22:23

Jag känner mig allmänt TRÖTT och GRINIG nu när jag ligger här i sängen. Eftermiddagen/kvällen har flytit på bra, tills jag blev ensam igen och det tog ca 2 timmar att natta lillskiten. Nu surfar jag runt på än den ena än den andra webshoppen och tänker att jag ska "unna" mig nåt - men jag fyller som vanligt varukorgen och sen deletar jag allt.

Snål, snålare, snålast! För jag behöver ingenting i klädväg egentligen. Bara shoppingsuget som pockar på!



Av Linda - 11 juni 2012 14:47

Idag får jag slita hårt som mamma då O vill vara upp i mig i stort sett hela tiden. Inte många minuter man får andas ut, och det tar såklart ut sin rätt på humöret.. MEN, nu har vi varit ute på en promenad (efter typ 10 minuter började han böka i vagnen och gnälla, så det blev en kort promenad och mest gungning) och han sover nu gott här brevid mig i sängen. Jag skulle behöva vila också men det är ju massa saker jag vill fixa med också så fort jag får en stund över.


Ikväll är det ju Sveriges första match i EM mot Ukraina. Hmm, hmm, hmm. Ska man våga tippa vinst eller ska man bli besviken på landslaget som vanligt?




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards