lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Linda - 21 juni 2012 12:06

Känns som fredag idag. C jobbar till 13 (förhoppningsvis!) och har semester nästa vecka. Supernajs! Idag hoppas jag vi får hem bilen i ett fungerande skick efter att ha fått lämna in den 3 ggr innan dom lyckats konstatera felet och få hem reservdelen och fixa't. Bensinmätaren har blinkat så man har fått förlita sig på trippmätaren för att veta när det är dags att fylla på bensin, och det blir lite tröttsamt i längden..


Vi har fått hem nya bilbarnstolen också till Olle. Jag fick knoster i skallen när jag såg beskrivningen om hur man installerar den. My lord! Men det är inte mitt bekymmer, eller jo.. jag måste ju övervaka så det blir rätt! ;)


Blir en sväng till ICA Maxi idag för att fylla på kylskåpet. Kanske jag lyckas deala till mig en tripp till Birsta City också. Shopping, shopping!


I detta nu så är det osäkert vad det blir för midsommarfirande för lilla familjen. Vi ska till Norra Berget en sväng, men sen är det lite olika upplägg att välja på.. tänk om man hade haft hus och kunde samla ALLA hemma hos sig :) Tomas och Sara budar på hus nu.. spännande! Och man blir ju inte mindre sugen på hus själv som sagt!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards