lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Linda - 24 juni 2012 20:44

Åh, vad jag har varit trött hela eftermiddagen/kvällen. Verkligen haft NOLL energi. Nu är det fotboll som ska ses tills ögonen trillar igen. Tror det blir oavgjort och avgörs med straffar, men hoppas England vinner! O somnade för en liten stund sen (somnade först 20:00 och vaknade 20:20 och hade skrikfest en liten stund) och jag gör nog bäst i att joina snart, utifall att han vaknar tidigt imorgon bitti.


Morgondagens uppdrag är att åka in till Ohlssons Tyger och köpa tyger till en snuttefilt jag ska sy. Har kollat runt en massa på nätet och hittar ingen jag vill ha eller lägga pengar på. Och pojken måste ju ha en snuttefilt! (enligt Lotta) Dom han hade när han var mindre är han inte alls intresserade av längre.


"Take care now, bye bye then!"

  





Av Linda - 24 juni 2012 13:00

Denna stress. Att ta sig hem när man vet att O är hysterisk och det är bilar överallt som kör i snigelfart! Självklart hade han däckat av utmattning (skrikit i 30 minuter) så fort jag sprang in genom dörren. Körde som en dåre så fort jag fick en lucka!


Jag var ju nämligen i Birsta. Strosade runt länge hos Babyproffsen för att inte missa nåt "nödvändigt". Fan, såg en sån fin snuttefilt åt honom.. men, den kostar 355:-!! Slutar väl med att jag svänger förbi och köper den nån gång. Fast det skulle ju kännas jäkligt surt om man glömmer/tappar bort den nånstans när den kostar så mycket. Hmmm...!!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards