lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Linda - 23 juni 2012 21:02

GÄSP! Eftermiddagen & kvällen har varit trevliga. Hela familjen är nöjd! Jag fick chans att surra lite med Lotta och Hannah. Oliver fick leka, och C fick dricka nån öl och surra med Johan och Fredde. Win win liksom! ;) Men under/efter middagen blev O så trött. Gick inte att få honom att somna där, så vi packade ihop och åkte hem till lgh runt 19-tiden tror jag det var. Det var en trött pöjk som somnade på 5 minuter.


Nu har jag bäddat ner mig i sängen med honom framför matchen mellan Spanien-Frankrike. Jag har tippat resultat, förste målgörare och målgörare under matchen - 30 pix totalt.


Imorgon har vi ingenting speciellt planerat alls. Har ju varit två dagar med hitta-på nu, så det blir lugnt nu. Ev en fikaprommis till Lotta om det blev nåt kvällsfika kvar (vi åkte ju så vi åt inget av go'fikat hon ställde fram), och så kanske jag kan deala till mig en Birstatripp för mig själv.


Go'kväll!   

Av Linda - 23 juni 2012 11:50

Midsommar, midsommar, midsommar! Alltid trevligt med HELG tycker jag. Strax innan 10 stod vi utanför ICA Maxi och bankade på dörrarna, tillsammans med massa pensionärer typ ;) Vi har handlat till kvällens grillning hos Lotta & barnen tillsammans med Johan, Hannah & Fredde och Sam. Igår var ju alla på eget midsommarfirande så vi bestämde att vi kör en grillning ikväll istället och umgås lite. Det ska bli skoj!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards