lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Linda - 25 juni 2012 20:39

Ser mitt andra "Private Practice"-avsnitt för dagen. Trillar in och ut ur serien. Har betalat räkningarna så nu kan man stryka det från göra-listan! O's sovvanor är lite hipp som happ nuförtiden och han sover bara en gång om dagen mot för tidigare två gånger om dagen. Lite ovant såklart, men inte helt oväntat.


Idag åkte vi in till stan vid 14-tiden. Jag var in på Ohlssons Tyger och hittade tyger jag ville ha, men helskotta vad folk det var! Lång kö och en ensam expedit.. så jag slängde tillbaka tygerna och åkte in senare, vid 17-tiden, och köpte det jag skulle ha istället. Ska börja med projektet imorrn, så fort jag får tid att sitta ostört vid symaskinen. Visar upp sen såklart!


Oh, vi var in på The New Yorker också.. först var jag jätteskeptisk, och sen fick jag hejda mig från att plocka på mig en massa plagg. Ha, ha! Jag köpte bara en topp och ett par vita ballerinaconverse idag, men ska åka in nån eftermiddag själv och shoppa mera. C ska få en shoppingkväll han med för han hittade massor han gillade där också.








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards