lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Linda - 27 juni 2012 11:47

 


Våran lilla buse som snart blir 1 år   

Oliver gillar när C är hemma på semester nu - det bästa som finns är att busa med honom så just nu är pappa coolast att va med, ha ha! Det är roligt att se faktiskt när han varit så mammig ett tag :)


Av Linda - 27 juni 2012 11:31

Oliver sover och det slå tamejfasen aldrig fel. Det kan ha varit hur lugnt som helst i vår uppgång och ute på området men så fort han sover så börjar grannbarnen låta som elefanter ovanför eller så är det nåt skrik utanför eller nån som prompt ska ut och studsa/kasta en basketboll. ALLTID! C är på vift och hjälper sina föräldrar köpa/montera nya sängar. Alexander kommer hit om ett tag, det blir skoj med sällskap!


Förra sommaren fastnade jag lite i "Morden i Midsomer". Och igår såg jag ett avsnitt också. Jag gillar deckare, men helst vill jag att de utspelar sig i USA.. vet inte varför.. men England går an i värsta fall, men svenska deckare går helt bort. Samma sak med filmer, gillar inte svenska filmer! Knepigt, men så är'e!

Så jag är på jakt efter bra böcker att läsa i deckargenren. Ska åka till Birsta nåt och botanisera i utbudet som bokhandeln har där i lugn och ro. Men sen om jag får chans att läsa dom eller inte, det vette tusan! ;)


Ikväll, i-k-v-ä-l-l, IKVÄLL är det EM-fajt här hemma då mitt Portugal möter C's Spanien! (Jag gillar Spanien jag med, så det känner lite bitterljuvt att "favoriterna" möts). Jag tror tyvärr att Spanien vinner matchen och det tar fan emot att skriva det.. ha ha, men man måste väl va realistisk. Jag hoppas dock att Ronaldo gör mål på mål på mål och att Portugal vinner!!


Jag påtar på med snuttefiltstillverkningen också. Blir massa olika tygkombinationer (köpte 4 olika tyger) så det tar tid att klippa och nåla med en vild O i farten - men imorrn ska det sys och bli klart!


  

Toodles!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards