lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Linda - 12 juni 2012 16:14

Har precis suttit och räknat ut vad jag får för pengar att röra mig med kommande månad då jag bröt föräldraledigheten med 10 dagars semester. Försäkringskassan har ju 20:e som brytdatum och semesterersättningen är ju inte mycket så man skulle ju ha tänkt sig för mer men jag var så stressad och orkade helt enkelt inte.. så stämmer mina uträkningar får jag ca 4.000-5.000 kr mindre den här månaden. TUR MAN FICK SKATTEPENGARNA säger jag bara!





Av Linda - 12 juni 2012 11:00

Närsomhelst dyker Alex upp för att göra oss sällskap i några timmar. Trevlans!


Jag & O har redan hunnit med en promenad idag ner till City Gross. Jag var i valet och kvalet på vart vi skulle gå eftersom han bökade på i vagnen sist. Men idag gick det bra, och det var sulkyvagnen vi tog - han verkar gilla den bättre än klump-Brion.. 

Jag hoppas att vädret blir lite bättre under dagen så man kan vara ute en stund i lekparken också.


Väntar på att lille herrn ska ta sin första tupplur också. Varit falskt alarm några ggr. Han himlar med ögonen och är på väg och somna... och så VIPS sprätter han upp och är hur pigg som helst och ska busa, oy vey!


Tror min dator håller på att kollapsa. Ingenting funkar som det ska och jag har nog återställt den en 3-4 ggr sen jag köpte den. Är nog 2 år gammal så.. man kan väl inte räkna med att dom håller så länge dom små bärbara liven.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards