lisassen | v a r d a g s k a o s

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Linda - 18 juni 2012 12:10

Jag hinner inte med mig, alls. Jag börjar skriva en massa och så får jag avbryta. Det skulle ju underlätta om den där jävla appen kunde komma nån gång, annars får jag byta tillbaks till blogg.se då.


Igår var jag jäkla trött och det tillsammans med att O varit jättekinkig på kvällen var ingen bra kombination. Helskotta va jag var slut när det var dags att äntligen få sova lite!

Tyvärr fortsätter det likadant idag. Han var gla' imorse och under vår promenad/lek i lekparken men sen blev han så ledsen och gallskrek till och från i vad som kändes som evigheter. INGENTING var bra. Snacka om frustrerande! Men efter en snabb dusch och lite mat så sover han nu, lillplutten.


Och jag är så glad för att jag räknat fel angående kommande månads utbetalning från både jobb och försäkringskassan. Jag trodde alla skattepengarna skulle gå åt men det behövs inte! Får mer än vad jag hade trott och kan unna mig lite roligheter för skattepengarna - halleluja! :D


Nu funderar jag på om jag ska slappa i soffan eller om jag ska gå in och vila tillsammans med O. Med tanke på hur dagen varit hittills så kanske det är mest vettigt att ladda med lite sömn utifall att den fortsätter lika gnälligt sen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards